Mer om mig

Hello there! ♥

Jag tänkte skriva lite om mig själv i detta inlägg. Men jag varnar er, jag är dålig på att förklara, haha.

Mitt namn är alltså Linnéa, men jag kallas då för Nessie.. eller okej, min pappa kallar mig för nessie, hihi! ♥
Min mamma och pappa är skilda, dom bor alltså inte tillsammans. Så jag bor två veckor hos pappa och två hos mamma, men det blir oftast inte så att jag sover hos mamma när det är hennes verkor och tvärtom. Jag menar alltså att jag kan sova vart jag vill antingen hos mamma eller pappa :) Med mamma bor jag ute på en ö, på typ landet (?). Vi har just flyttat dit, Emil (min mammas kille) har byggt huset, yes box! Det är dock inte så stort hus, men vi ska bygga ut det så snart som möjlikt, ett till rum som kommer att bli mammas och Emils rum. Senare kommer jag få en egen liten stuga, med soffa tv och stor garderob, yeay! ♥
Min pappa bor i en liten lägenhet i stan på två rum och kök! Där bor jag ensam med min pappa, eftersom min pappa inte har tjej eller nåt annat barn. Men jag trivs väldigt bra med det! Det är bra att ha lite variering, eftersom hos mamma har jag två små syskon, Jamila och Nion. Nion ska börja ettan och är 6 år, och jamila börjar tvåan och är 8 år!
Jag har en kanin, eller tjaa, det är mest min lillasysters eftersom att det är hon som tar hand om den.
Jag älskar musik, speciellt att sjunga och spela gitarr, har drömmar om att jobba med musik i framtiden!

Det får räcka, för tillfället. Om ni nu skulle ha en fråga till mig, skriv då frågan i en kommentar, jag kommer ignorera kommentarer som är idiotiska och elaka!


Kommentarer
Postat av: Karro

Aw, roligt att veta mer om dig!

Du har intressant liv, haha!

Kommer förmodligen följa din blogg. :)

Fin sån där, vad det nu heter.. sån där man har där uppe! Har du gjort den själv?



Pusspuss!

2009-07-20 @ 22:18:53
URL: http://karoline.bloggagratis.se
Postat av: J

Heii sötnos, vad förvånad jag blev när jag hittade din blogg! :D

Länka till varandra?

Kram och lycka till!

2009-07-20 @ 22:29:18
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0