Give me some lungnande?

Hello there!

Nu är jag upprörd och stressad. Eftersom jag måste öva på ett manus som jag knappt tittat på och kunna det utantill tills på söndag. Inte mer med det så ska jag också sjunga på pdol och min röst är inte i så bra form för det! Det kanske låter som om det inte är så mycket, men hur som helst så är det mycket för mig. Och vart tog sommarn och det vackra vädert vägen? Visst skiner solen, men det är inte varmt. Inte nog varmt i alla fall! Och sen så börjar ju skolan snart. Ny skola, också. Och inte mer med det(!), två av mina allra bästa vänner ska byta till en skola i Piteå så jag kommer knappt ha tid att träffa dom! Ugh, ugh, ugh!




Kommentarer
Postat av: annastina

Lung vännen jag är med dig i alla väder

kommer aldrig lämna dig sweet heart!

2009-07-22 @ 20:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0