Forget princess I want to be a vampire!

Hello there! ♥

Satt nyss och läste min book, och kom att tänka på att jag faktiskt läst ut hela Twilight serien 6 gånger! Nu är jag alltså på sjunde varvet. Jag förstår inte mig själv? Men det känns inte som att jag har läst dom så många gånger. Men dom är bra, otroligt bra! Om ni inte läst böckerna, gör det!



Själv läser jag dom på engelska. Men dom finns också på svenska, om du är osäker på engelska. Men om du kan engelska rätt bra, så rekomenderar jag att du läser dom på engelska! ♥



Kommentarer
Postat av: L:et

Tjoo kompis!

Jag visste inte att du hade börjat blogga, Kul!:D

Jag önskar att jag hade tålamodet att göra det, men vem vet´,jag kanske skaffar en blogg för eller senare...

Jag har föresten börjat läsa "new moon", eller då "när jag hör din röst"(orkar inte läsa på engelska) Jag har redan börjat bli lite beroende ;P

Aja, nu ska inte jag snacka mer skit, lycka till med bloggen!

Love from your friend L:et <3

2009-07-21 @ 18:43:56
Postat av: Nessieh

Ja, jag tänkte att det var värt att pröva ;)

Jaså, har du? Jo, man blir beroende!

Lova ya ♥

2009-07-21 @ 19:25:49
URL: http://nessieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0